פרקטים חברת SCHEUCHER

מחפשים אחר ריצוף פרקט איכותי שיהפוך את הבית, המשרד או כל חלל אחר שברשותכם לבעל מראה יוקרתי ומרגש בכל פעם מחדש?
זה הזמן להציג בפניכם את הפרקטים של Scheucher האוסטרית, מהחברות המובילות בעולם בענף הפרקטים אשר מביאה את בשורת הפרקטים המשובחים שבאמתחתה גם לישראל!
החברה המשפחתית שמקורה בחבל שטיריה הפסטורלי שבמערב אוסטריה, מציגה רזומה עתיר ניסיון מזה למעלה מ-30 שנה, במהלכן ביססה את מעמדה כאורים ותומים בתחום הפרקטים, תוך הקפדה יתרה על רצפות פרקט אלגנטיות ומסוגננות המותאמות לכל חלל באשר הוא.
על פרקט עץ אירופאי קראו בהמשך הכתבה.

קראו גם – פרקט עץ

גרליית תמונות פרקט עץ אירופאי SCHEUCHER

פרקטים חברת SCHEUCHER - הרמוניה עם הטבע

סוד הקסם המאפיין את הפרקטים של Scheucher הינו התבססות על סגנון טבעי המתחבר בהרמוניה עם הטבע שמסביב.
מסיבה זו, אין זה מפתיע כי העץ הוא האלמנט המרכזי עליו היא מתבססת החברה וכזה שמצליח לחדור ללבבות הלקוחות פעם אחר פעם.

העץ מהווה כאמור מוטיב חוזר במוצריה של החברה המקדישה לו תשומת לב בכל פרט ופרט, כשלצד המימד החזותי משתלבים גם אלמנטים של מגע או חוש ריח.
ואכן, ב-Scheucher החליטו לקחת את התשוקה לעץ צעד אחד קדימה ומציעים מבחר חסר תקדים של פרקטי עץ עם מאפיינים ייחודיים, לרבות יכולת התמודדות עם הבדלי לחות, אפשרות לספיגת חומרים מזיקים על מנת לייעל את איכות האוויר ועד לשמירה על מגע חם ונעים לכפות הרגליים בכל עונות השנה.

חושבים על הפרטים הקטנים

פרקט איכותי הוא ללא ספק אחד מהמוצרים שעשויים להפיח אנרגיה מחודשת בחלל כהשקעה לכל החיים, בין אם בסלון, חדר השינה, במשרד ואף בשטחים ציבוריים.
ב-Scheucher חרתו על דגלם על בסיס תפיסה זו, טיפול יסודי בכל סוגי הפרקטים על מנת להקנות להם את ערך המוסף שיאפשר ללקוחות ליהנות מהם למשך שנים ארוכות.

אז מה זה אומר?
בחברה מקפידים על שימוש בשמנים ושעווה טבעית (SEDA) החודרים לעומק העץ ומעניקים לו מראה מזוקק, לצד שכבת עץ חזקה אותה ניתן לחדש בקלות בעזרת שיוף.
כמו כן מציגים הפרקטים של Scheucher עמידות גבוהה בפני שריטות ונזקים, נקבוביות פתוחות לטובת תחושת מגע נעימה וטבעית, והכל כמובן בשילוב עם עיצובים מיוחדים שפשוט קשה להישאר אדישים אליהם.

מחפשים חנות פרקטים בחיפה? לפרטים ובירורים השאירו טלפון ונחזור אליכם בהקדם!

דילוג לתוכן